mandag den 11. marts 2013



Tja om det er mig der ikke er helt vågnet helt op til det nye år , eller om de tanker vores læge tænkte tilbage i oktober 2012
Bare ikke holder. 

Er en gåde!

Men en ting er i hvert fald klart... 
Milla er i hvert fald ikke i bedring. 
Og 2013 bliver ikke året hvor hendes sygdom kommer i baggrunden...

Året startede ud hvor vi slap det gamle, i sygdommes tegn. 
1. Januar goddag du nye år og farvel du gamle. 
Vi drager endnu en gang mod Skejby sygehus børnemodtagelsen, 
Bliver dog sendt hjem af en total inkompetent læge under uddanelse( meget vigtig ,og jeg har styr på hvordan den her total puller mor skal klares læge) 

Der dog lige havde et behov for at belære mig, hvordan man nøder sit dehydreret barn med en sprøjte. 
Jo tak nu er jeg jo også ny mor. Er ikke vant til at have et immundefekt barn, og er slet ikke klar over hvad fanden jeg skal stille op med den der ting du kalder saftevand! ( ironi kan forekomme) 
Så tak for at du viste mig det! 
Pis af blev der sagt!!!!!!
Amen for helvede da!
Så køre vi da hjem igen, for vi elsker jo de lange køre ture på 40 min fra Skanderborg til Skejby!!! 
Dagen efter befinder vi os igen på Skejby. 
Vi får lavet trakealsug, blodprøver og ellers en gennemgang af feber sløj lille klat mini mus. 
Vender igen næsen mod Skanderborg, for i morgen har vi en tid med vores dejlige og kloge immulog
Og ikke mindst kærlige og varme sygeplejerske. 

Ting bliver drøftet og ting bliver diskuteret! 
Men hvorfor hun stadig er SÅ skræntende er bare et uforklarligt spørgsmål!

Dagene fortsætter og milla er stadig feber ramt, klat og hostende. 
2 gange antibiotika prøves uden held. 
Den 28 ringer sygehuset! 
Der er nogle skæve prøver noget der kan afhjælpes

Så milla bliver den 31/1 indlagt til iv behandling 
Intensiv kur i 10 dage. 3x dagligt. 

Efter 1. Dag og beskyttelse iso. Flytter vi i trygfondens familie hus. 
Her er dejligt, varmt og fantastisk personale. 

Vi tilbringer 11 dage her. Og slutter af med fastelavns fest, 
Tager hjem med en snotte hostende og feber ramt pige....
Så iv har ikke hjulpet!
Efter aftale indfinder vi os på børnemodtagelsen en uge efter sidste udskrivelse, 

Nye blodprøver og trakealsug
Svar gives efter nogle dages dyrkning. 


Svar fra modtagelsen, 
Cpr ok
Leukocytter er nu "kun" 14 men på vej ned 
Men stadig hæmophilus og anden bakterie i suget!!! 

Hmmm siger en læge. Jeg ringer lige til jeres immulog. 
Immulog ringer til os. 

Hej Diana. 
Ja der er jo stadig bakterie i prøverne. 
Trods meget skrab og intensiv bredspektrede antibiotika i årene . 
Hvad mener i? 

Mig: ja det er mystisk. 
Ham: hvad synes i vi skal???

Jeg skynder at afbryde, jeg synes bare vi skal se tiden an. 
Endnu en iv kur vil jo ikke gøre noget. 
ÅBENBART !!!!

Så vi aftaler at se tiden an. 
Og bare lade feber være feber! 

Og så er vi tilbage til for 4 dage siden, hvor min lille pige begyndte at dykke for alvor.
Feber der stiger, snot og hoste tiltager..
Og vi kan nu bare vente... 
Vente på hun bliver syg "nok" til endnu en behandling. 

Skide frusterende at sidde og vente. 
Og endnu mere frusterende at se en pige der i 2013 kun har haft 4 dage UDEN feber!!!!

Jamen fanfucking velkommen 2013!!! 

Håber snart min lille mus kan få lov at være "almindeligt" barn....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar