torsdag den 14. marts 2013

Hvor svært kan det være...

Ja jeg er efterhånden træt af hvordan det foregår i Skanderborg kommune...
Hver gang man skal søge enten et hjælpe middel, eller noget lign. Går det simpelhen SÅ langsomt.
Og gang på gang går det i stå....
Vi sidder nu og venter på en afgørelse omkring Millas støtte pædagog i børnehaven...
MEN det er åbenbart noget der nu har taget 3 mrd. Og de er endnu ikke kommet igang med behandlingen.
For de skal lige have sendt de rigtige papir på rundtur imellem div MEGET vigtige kontor mus..
Som slet ikke vil noget som helst at gøre med os!
Jamen jo jeg har jo heller ikke noget med hende den lille syge pige at gøre, jeg ved jo heller ikke hvad der er for hendes bedste. Og jeg kan da bare SLET ikke på nogen måde tillade mig at blande mig i deres job, de skal da nok slet ikke have nogle papir fra MIG.
HVIS der skal lægeligt udtagelser på, jamen så må jeg da kunne forstå at den meget vigtige kontormus. Ikke kan føle sig vigtig ved at modtage dem af mig.... Hmmm tja okay..

Argh man bliver sku bare lidt sammenbidt. Milla skal starte 1/4 altså der er IKKE lang Til.
Og hvor langt er det. Tja.nada.

Det er heller ikke realistisk at tænke hun starter 1/4.
Der er heller ikke ansat personale til hende. Hun har ikke sin kørestol. Så hun kan ikke komme med uden for, på tur..... Jamen fedt eller noget,

Og tænk sig, børnehaven skal også til at kæmpe med kommunen. De skal søge et par hjælpemidler til hende.


Og så er det man tænker. Hvorfor skal hun i en alm børnehave! Hvorfor er det at hun ikke er Handicappet NOK!
Hvornår er man nået over grænsen. Synes det er nok. Og håber snart Skanderborg kommune får fingeren ud! Og får lavet noget reelt arbejde....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar