tirsdag den 19. marts 2013

Stress hvad er det???

Kan du have noget at være stresser over?
Sådan spurgte lægen mig.

Nej slet ikke. Vores liv er jo helt efter kernefamilie bogen. Det køre på skinder.
Og alt er fryd og gammen.

Ej come ón!!!!!!!!!!!

Det er da klart jeg er mega stresset, vi har et barn der fylder med hendes sygdom...
Og ja så er der meget om ørene....

Nå men konklusionen er at jeg nu har for højt blodtryk.

Og lægens dom idag var...

Blodprøver for at se hvordan jeg ligger i risiko gruppen til blodprop og andre dumme ting.
Også skal jeg Jo også lige tabe mig min 20 kg.
Jo tak, jeg har da observeret at der er noget af alt det chokolade jeg indtager hver dag, i ren overlevelse( læs i selv medlidenhed, og dårlig undskyldninger om at jeg fortjener lidt omsorg)
Ja det har sat sig på min mave og hofter....

Ja jeg ved det godt, jeg er sku blevet lidt tyk her de sidste 3 år....

Nå men så må jeg jo sørge for at få de ekstra kg af....


Vi må igang med at spise sundt, og jeg skal igang med motion,
Men spørgsmålet er jo bare, HVORNÅR skal jeg få det puttet ind?

Tja måske man skulle forlænge dagen med 4 timer ekstra?

Så fra og med i morgen vil dagen have 28 timer og ikke 24 hehe

Ej det går nok ikke.

Må sparke mig bag i og få snøvlet mig ned i det motions center!


I får lige et bonus FOTO af en overskuds pige i hat og vanter.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar